Vračilo blaga

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave, bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj: odstop-od-pogodbe. Pošljete jo lahko po pošti ali na email: info@growhouse.si

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za izdelek iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva, v višini vplačanih sredstev za dotični izdelek, ki ga vrača.

V primeru odstopa od pogodbe si »GrowHouse – Patricija Žejavac s.p.« pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega izdelka večji od prihranka vrnjenega izdelka, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki odstopa od pogodbe za izdelke iz kompleta.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar najhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane površine
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
  • vidne sledi uporabe (praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

1