Splošni pogoji

Splošni pogoji in uporaba e-trgovine

Podjetje Patricija Žejavac s.p. vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo tehnično vrtnarske opreme, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna.
V pričujočih “Splošnih pogojih” so uporabljeni samostalniki moškega spola, ki so pomensko in smiselno uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.
Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Cene izdelkov in dostave (poštnine) so v Evrih (EUR), cene ne vsebujejo DDV, ki ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

Naročilo (pogodba) se sklepa v slovenskem jeziku. Cene veljajo na dan naročila.
Pridržujemo si pravico do spremembe cenika brez predhodne najave.

Naročilo (nakup):

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah ipd. se ni potrebno predhodno registrirati.
Izbrati je potrebno kategorijo oz. podkategorijo izdelkov; izdelke je možno dodatno filtrirati ali poiskati s pomočjo iskalnika. S klikom na želen izdelek se odpre pod-stran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.
Za sklenitev pogodbe / oddaje naročila je potrebno izvesti sledeče postopke, ki opisujejo tudi tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila.
Pri odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb DODAJ V KOŠARICO.
Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb NA BLAGAJNO, kjer se zaključi nakup v treh korakih:

1/3 – Košarica

V košarici potrošnik zbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posamičnih izdelkov ali briše izdelke v celoti, po lastni želji.
Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja nakupe ali trgovino zapusti brez zaključenega nakupa.

V košarici potrošnik izbere želeno dostavo izdelkov:

  • odprejo možni načini dostave (možno je izbrati sledeče načine dostave: Pošta Slovenije, Prevzem na pošti, Dostavna služba GLS, Osebni prevzem v trgovini)

V košarici potrošnik izbere način plačila (plačilu preko paypal-a, plačilo po povzetju, plačilo s kreditno kartico, plačilu s “kripto-valuto”, plačilo po predračunu).
Po zaključenih izborih potrošnik nadaljuje na naslednji korak s klikom na gumb.

2/3 – Podatki

Na strani podatki je potrebno vpisati osebne podatke za nakup in dostavo, po želji oddati sporočilo / opombo k naročilu, po potrebi je možna vrnitev v Košarico in spremeniti nakup.
S potrditvijo izbora, da se potrošnik strinja s plačilom in splošnimi pogoji, in klikom na gumb “Potrdi in zaključi nakup” je naročilo oddano.

3/3 Naročilo oddano

Potrošniku se odpre okno s Povzetkom naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Hkrati se enak povzetek posreduje na potrošnikov e-naslov, ki je bil vpisan v koraku “PODATKI”.
Če potrošnik sporočila ne bi prejel v nekaj urah to sporoči na +386 059 022 755 ali na info@growhouse.si.
Potrošnik se lahko vrne na osnovno stran growhouse.si ali zapusti spletno stran.

Zavrnitev naročila:

  • Patricija Žejavac s.p. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
  • Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

Plačilni pogoji:

Naročeno blago potrošnik po prejemu “povzetka naročila” plača:

  • plačilo preko Paypal-a, ki se izvede preko spletnega obrazca Paypal.
  • plačilo po predračunu, ki se izvede na TRR podjetja (bančno nakazilo). Naročilo bo izvedeno po prejemu plačila na TRR podjetja. Za hitrejšo obdelavo lahko potrošnik posreduje kopijo izvršenega plačila na e-naslov.
  • plačilo po povzetju – Pošta Slovenija (gotovinsko plačilo dostavni službi); ob plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine (vrednost odkupnine je opredeljena pri točki “Cena dostave”).
  • plačilo po povzetju – GLS (gotovinsko plačilo dostavni službi); ob plačilu po povzetju GLS zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine (vrednost odkupnine je opredeljena pri točki “Cena dostave”).
  • kreditna kartica (Visa, Mastercard, Maestro, Diners); Plačilo je možno s kreditnimi karticami MasterCard, Visa, Maestro in Aktiva. Varnost zagotavljata kartični sistem NLB Bankart. Vpišite zahtevane podatke: imetnika kartice, številko kartice (VNAŠATE BREZ PRESLEDKOV!), CVC kodo (trimestna številka na hrbtni strani kartice v prostoru za podpis) ter veljavnost kartice.
  • V primeru nepooblaščene uporabe vaše kreditne kartice pri nakupu, se ravnajte po navodilih, ki vam jih določa izdajatelj vaše kreditne kartice ter nas o tem nemudoma obvestite .
  • plačilo s kripto-valutami, ki se izvede preko spletnega obrazca (CoinGate). Po preusmeritvi na spletno stran Coingate je možno plačati s kripto-valuto Bitcoin ali po kliku na zavihek na vrhu strani s katerokoli od kripto-valut na spisku s klikom na gumb z zaščitnim znakom kripto-valute.

Prevzem in dostava:

Prevzem blaga je možen tudi v trgovini, vsak dan med 10. in 18. uro, ob pravočasni predhodni najavi na telefonsko številko podjetja ali e-naslov, ali pa se blago dostavi na drugo vnaprej dogovorjeno mesto.

Cena dostave za dostavo s Pošto Slovenije ali GLS

  • Cena dostave do zneska 50,00 eur je 4,00 eur, nad to višino naročila pa je brezplačna.

Ob plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine:

  • pri znesku odkupnine do 96,00 EUR znaša provizija 0,96 EUR
  • pri znesku odkupnine od 96,01 EUR do 501,00 EUR znaša provizija 1% zneska odkupnine
  • pri znesku odkupnine nad 501,00 EUR znaša provizija 5,01 EUR

Ob plačilu po povzetju preko GLS je dodatni strošek 3,50 € EUR na paket do zneska 2.000,00 EUR, ki je hkrati najvišji možni znesek odkupnine pri dostavni službi GLS.

Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo. Pošiljka je poslana preko Pošte Slovenije ali GLS, kar pomeni, da vam le-to dostavi lokalni poštar ali dostavna služba GLS. V primeru, da ste doma vam poštar ali GLS dostavna služba pri izdaji paketa zaračuna odkupnino.

V primeru, da vas ni doma, poštar ali dostavna služba v poštnem nabiralniku pusti obvestilo, s katerim na vaši najbližji poštni poslovalnici prevzamete in plačate paket oz. v primeru dostave preko GLS lahko blago prevzamete v najbližjem GLS paketomatu.

Po plačilu se naročeno blago dostavi kupcu skladno s pravili in ceno dostave.

Dostava Poštno ležeče s Pošto Slovenije

Poštno ležeče je način pošiljanja pošiljk na TOČNO DOLOČENO poslovalnico Pošte Slovenija, ki jo izberete z vpisom poštne številke (seznam poštnih številk Pošte Slovenija).
Prejemnik pošiljke na dom NE prejme obvestila o čakajoči pošiljki. Točen dan odpošiljanja pošiljke stranka prejme po elektronski pošti. Čas potovanja pošiljke je običajno do 3 dni (najpogosteje 1 dan), pošiljka na izbrani pošti čaka na prevzem 15 dni (pri prevzemu je potrebno imeti s seboj osebni dokument).

Dostava preko GLS v “Paketne trgovine” ali paketomat GLS
Ob naročilu lahko izberete vam najbližje prevzemno mesto (Paketno trgovino) dostavne službe GLS, kot so Petrol bencinski servisi, OMW bencinski servisi, 3Dva trafike, ipd. Paket bo dostavljen na izbrano mesto, ker ga lahko prevzamete. V primeru, da gre za plačilo po povzetja boste ob prevzemu morali plačati znesek odkupnine.

Odstop od pogodbe

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek/ke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ki naroči izdelke v spletni trgovini GrowHouse (growhouse.si), ima nepreklicno pravico, v roku 14 dni od prejema izdelka, do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba v sporočilo podjetju navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik to lahko stori z nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe v pisni ali elektronski obliki ali z izpolnitvijo obrazca, ki se nahaja tukaj.
Odstop od pogodbe potrošnik posreduje na e-naslov prodajalca: info@growhouse.si ali osebno na naslovu trgovine: Slovenski trg 5, Kranj.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik ima v skladu s 1. odstavkom 43/č člena ZVPot pravico, da prejeto blago vrne v roku 14 dni po sporočilu iz 1. odstavka 43/č člena ZVPot oz. po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
V nasprotnem potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga v skladu z 8. odstavkom 43/d čl. ZVPot, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik pa je v primeru odstopa od pogodbe dolžan nositi stroške pošiljanja, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Blago mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.
Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na transakcijski račun.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Ob vračilu mora potrošnik pošiljki priložiti originalen račun in izpolnjen “OBRAZEC za ODSTOP OD POGODBE / NAROČILA growhouse.si” vračila tudi svoj transakcijski račun.
Blago mora potrošnik vrniti najkasneje v 14 dneh po posredovanem odstopu od pogodbe na naslov GrowHouse – Patricija Žejavac s.p., Slovenski trg 5, 4000 Kranj.
Pravica do odstopa od pogodbe ne pripada potrošnikom za izdelke prilagojene ali izdelane po posebnih željah.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.
Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.
Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Reklamacije in vračila

Potrošnik lahko v primeru, da je prejel napačno vrsto blaga v primerjavi z naročenim ali poškodovano blago, le-to reklamira tako,
da pošlje izpolnjen Obrazec za reklamacijo growhouse.si, skupaj s kopijo originalnega računa, na naslov podjetja.
V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Blago, ki je vrnjeno, mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.
Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih po prevzemu (25 b člen ZVPot).
Stvarna napaka se smatra:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ko je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Uveljavljanje stvarne napake se izvaja tako, da kupec o stvarni napaki obvesti growhouse.si na znane kontakte v zakonsko določenem roku, posreduje Obrazec stvarna napaka in hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Nesoglasja in spori

growhouse.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
growhouse.si zagotavlja učinkovit sistem obravnavanja pritožb po najboljših močeh.
V primerih težav, vprašanj, reklamacij ipd. so prodajalci ali drugo usposobljeno osebje na voljo na telefonski številki +386 059 022 755 ali na elektronskem naslovu info@growhouse.si vsak delavnik med 10. in 18. uro.
Pritožba ali reklamacija se upošteva, ko je oddana v pisni obliki osebno ali na elektronski naslov. Postopek obravnave je zaupen.
growhouse.si se zaveda nesorazmernosti med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja potrošniških sporov,
kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Garancija in servis

Podjetje Patricija Žejavac s.p. jamči za kakovost blaga z garancijo proizvajalca blaga.

Osnovni pogoji za uveljavitev garancije:

  • predložitev računa ob uveljavljanju garancije.
  • Praviloma velja garancija eno leto, razen za potrošni material kjer pa garancija ne velja.
  • V primeru tovarniških okvar v garancijskem roku se le-te na servisu odpravijo brezplačno.

Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela …) garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.

Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.

Pravno obvestilo in izjava pri nakupu semen

growhouse.si posluje v skladu z Zakoni in v nobenem primeru ne promovira, nagovarja ali spodbuja delovanja v nasprotju z njimi; uporabniki so samostojno odgovorni za svoja početja.

S seznanitvijo in sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja uporabnik hkrati podaja izjavo:

  • sem polnoletna oseba, starejša od 18 let;
  • kupujem semena kot spominek;
  • spominka – semen ne bo uporabil/a za kaljenje, vzgajanje in pridelavo rastline in derivatov rastline;
  • nisem duševno bolna oseba, oseba z začasno duševno motnjo, hujšo duševno zaostalostjo ali v postopku odvajanja odvisnosti ali rehabilitacije;
  • spoštujem nacionalno zakonodajo (Zakon o proizvodnji in prometu s prepovedanimi drogami (UL RS 108-5025/1999), Kazenski zakonik (KZ-1; UL RS 55-2296/2008), Uredba o razvrstitvi prepovedanih drog (UL RS 45-1909/2004), Zakon o semenskem materialu kmetijskih rastlin (UL RS, št. 58/02, 45/04-ZdZPKG, 86/04, 41/09, 32/12, 90/12 – ZdZPVHVVR)) in mednarodno zakonodajo, sem z njo seznanjen/a, nakupa ne opravljam z namenom zavestnega ali eventualnega namena kršitve veljavnih predpisov ter suvereno in samostojno sprejemam odgovornost svoje odločitve o nakupu; zavedajoč se, da kršiteljem grozi zaporna in denarna kazen.

Semena se prodajajo v izvirnem pakiranju. Kaljenje semen konoplje in gojenje konoplje je v Republiki Sloveniji in večini držav protizakonita.

Podjetje Patricija Žejavac s.p. si pridržuje pravico zavrnitve nakupa semen konoplje preko growhouse.si, v primeru tehtnih razlogov, ki bi nakazovali delovanje v nasprotju z vsebino pričujočega Pravnega obvestila, ter da kupcu ne bo podajalo ali posredovalo nobenih informacij o kaljenju semen in pridelku, ker je nezakonito kaliti in semena prodajati za kaljenje v Sloveniji in večini držav EU, zato tega prodajalec ne sme spodbujati.

Varnost osebnih podatkov

Podjetje Patricija Žejavac s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju uporabnikovih osebnih podatkov. Uporabljeni bodo le za potrebe podjetja pri pošiljanju blaga in za ostalo potrebno komunikacijo.

Vsebina strani

Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve, dodatna oprema…

Obvestila [promocijska sporočila]

Ne pošiljamo SPAM sporočil! Pošiljamo sporočila našim zvestim uporabnikom, ki so ob registraciji izbrali opcijo “Želim prejemati obvestila”.

1